خبرگزاری کار ایران

توسط خیریه امام موسی کاظم(ع)؛

بیش از ۲۰۰ بن کالا در بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۴۶

خیریه امام موسی کاظم(ع) زندانهای استان اصفهان در روز‌های پایانی اسفند ماه بیش از ۲۰۰ بن و سبد کالا به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این خیریه کمک می‌کند.

ایلنا: خیریه امام موسی کاظم(ع) زندانهای استان اصفهان در روز‌های پایانی اسفند ماه بیش از ۲۰۰ بن و سبد کالا به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این خیریه کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در جلسه ماهیانه اعضاء هیئت مدیره خیریه امام موسی کاظم(ع) زندان‌های استان گفت: در ملاقات‌های روزهای هفته اکثر خانواد‌ها با مراجعه به دفتر تقاضای مساعدت و امرار معاش و یا درمان و خدمات رفاهی را دارند که نیاز است در روزهای پایانی سال به این قشر نیز توجه جدی شود.
مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: درراستای انجام خدمات درمانی و نیاز مددجویان قسمت دندانپزشکی زندان مرکزی فعال و در حال حاضر خدمات قابل توجهی در این زمینه ارائه می‌نماید.
صدیقی‌پور در ادامه با قدرانی از همراهی و حمایت خیرین و اعضاء هیئت مدیره گفت: در صورت تصویب و حمایت دیگر اعضاء می‌توان سبد کالایی شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ و… را به خانوارهای تحت پوشش هدیه کرد.
گفتنی است در پایان این جلسه اعضای این خیریه با توزیع ۲۰۰ بن و سبد کالا در بین خانواده‌های تحت پوشش موافقت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز