خبرگزاری کار ایران

در آذرماه سال جاری و دراداره کل استاندارد استان اصفهان صورت گرفت:

۱۰ پروانه فعالیت آزمایشگاه و ۴ پروانه تایید صلاحیت جدید صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۲۲

این آزمایشگاه‌ها پس از تایید صلاحیت از طرف اداره کل استاندارد در قالب بخش خصوصی به عنوان همکار آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده(آکرودیته) معرفی می‌شوند و نتایج صادر شده توسط آن‌ها حکم برابر با نتایج صادر شده از سوی این اداره کل را دارد.

ایلنا: مدیرکل استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه در برنامه مصوب سال جاری جهت صدور پروانه‌های جدید تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار ۳ عدد بوده، گفت: این در حالی است که این رقم به طور فزاینده‌ای به بیش از ۲۰ پروانه تایید صلاحیت افزایش یافته که نشان دهنده بالا رفتن آمار ایجاد و فعالیت واحد‌های تولیدی در سطح استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامحسین شفیعی، اظهار داشت: همچنین بابت آزمایشگاه‌های واحدهای کویر بتن سپاهان، گلنور، پشم باغی گلنسار و سنجش زمرد کاشان نیز با عنایت به رعایت و پیاده سازی دستورالعمل‌های مورد نظر، پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار صادر شد.

وی افزود: این آزمایشگاه‌ها پس از تایید صلاحیت از طرف اداره کل استاندارد در قالب بخش خصوصی به عنوان همکار آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده(آکرودیته) معرفی می‌شوند و نتایج صادر شده توسط آن‌ها حکم برابر با نتایج صادر شده از سوی این اداره کل را دارد.

شفیعی؛ با اشاره به این مطلب که نقش این واحد‌ها ارتباط مستقیم با سلامت و امنیت مردم و مصرف کنندگان دارد اعلام کرد: چنانچه هر یک از این واحد‌ها متخلف شناخته شود بنا به مصوبات اجرائی پروانه تایید صلاحیت آن باطل گردیده و به طور جدی با آن برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز