خبرگزاری کار ایران

باهدف آشنایی مدیران با روشهای سیستماتیک پیشگیری و کنترل خطرات و عوامل زیان آور محیط کار برگزار شد:

حضور ۷۵ مدیر شرکت پیمانکاری استان اصفهان در دوره آموزش ایمنی پیمانکاران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۵۱

دوره آموزشی ایمنی و بهداشت کار ویژه تایید صلاحیت پیمانکاران و با حضور ۷۵نفر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای پیمانکاری به مدت ۸ساعت در محل گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی وبهداشت کاراصفهان برگزار شد.

ایلنا: دوره آموزشی ایمنی و بهداشت کار ویژه تایید صلاحیت پیمانکاران و با حضور ۷۵نفر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای پیمانکاری به مدت ۸ساعت در محل گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی وبهداشت کاراصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با همکاری معاونت روابط کار، اداره بازرسی کار وکانون انجمنهای صنفی مسوولین ایمنی فنی استان و در راستای اجرای آئین نامه تاییدصلاحیت پیمانکاران برگزار شد.

حبیب ا… مقصودی در ادامه ‌هدف از اجرای دوره‌های مذکور را اجرای مفاد قانون کار و مقررات ایمنی و بهداشت کار در جهت حفظ و صیانت ازکارگران در سطح استان دانست وافزود: در این دوره آموزشی مدیران با بخشی از مقررات و قوانین کار و دستورالعمل‌های ایمنی آشنا و تکالیف قانونی آن‌ها در خصوص ماده ۹۱ قانون کار به آن‌ها گوشزد شد.

مقصودی در ادامه با تاکید بر اشاعه و ترویج فرهنگ ایمنی و بهداشت کار تصریح کرد:: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و الزامات قانونی کلیه کارفرمایان تامین کننده نیروی انسانی موظف به اخذ تایید صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هستند.

سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان در ادامه با اشاره به محتوی آموزشی این دوره اظهار داشت: مدیران شرکتهای پیمانکاری در این دوره ضمن آشنایی باسیستم‌ها و الگوهای مدیریت ایمنی و بهداشت کار با روشهای کنترل بیماریهای ناشی از کار و نحوه تجزیه و تحلیل حوادثناشی از کار و اصول پیشگیری از آن‌ها آشنا می‌شوند.

وی آشنایی با روشهای سیستماتیک پیشگیری وکنترل خطرات و عوامل زیان آور محیط کارو لزوم استفاده از وسایل حفاظت فردی و بررسی مسئولیت‌های حقوقی و قانونی پیمانکاران را از دیگر موارد مطرح شده در دوره آموزشی مذکور برشمرد و خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره آموزشی به صورت مستمر و دوره‌ای وبا توجه به سطوح شغلی شرکت کنندگان می‌تواند میزان اثر بخشی مباحثمطرح شده را افزایش دهد.

گفتنی است تاکنون ۷۵ نفر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای پیمانکاری در سه دوره آموزشی مذکور شرکت نموده و گواهینامه آموزشی جهت آنان صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز