خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی شهرداری اصفهان خبر داد:

شهروندان روزانه ۱۵۰۰ «اصفهان کارت» خریداری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۴۸

تاکنون ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار «اصفهان کارت» در شهر توزیع شده این در حالی است که روزانه یک هزار و ۵۰۰ کارت توسط شهروندان خریداری می‌شود که استقبال و رضایت شهروندان از «اصفهان کارت» را نشان می‌دهد.

ایلنا: معاون اداری مالی شهرداری اصفهان گفت: «اصفهان کارت» در راستای رسیدن به شهر الکترونیکی و خدمات الکترونیکی تعریف شد لذا می‌توان گفت حساسترین نکته در بحث«اصفهان کارت» تسهیل مبادلات پولی و در کنار آن بحثامنیت و سرعت است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی حسام‌نژاد افزود: اصفهان کارت ارتباط مستقیم با حساب بانکی فرد برقرار نمی‌کند و به همین خاطر امکان سوءاستفاده و برداشت بیش از حد از آن وجود ندارد.
معاون اداری مالی شهرداری اصفهان با بیان اینکه روزانه ۱۵۰۰ اصفهان کارت خریداری می‌شود تصریح کرد: «اصفهان کارت» در بخش‌های مختلف اتوبوس، تاکسی و ایستگاه‌های دوچرخه قابل استفاده است به طوریکه برای تحویل دوچرخه از ایستگاه، دیگر نیازی به ارائه کارت ملی نیست.
حسام‌نژاد با اشاره به دیگر امکانات «اصفهان کارت» بیان داشت: در حال حاضر با تجهیز اتوبوس‌های شهری و ۱۰ پارکینگ شهرداری، امکان استفاده ازاین کارت وجود دارد این درحالی است که برای بازدید از باغ پرندگان نیز می‌توان از این کارت استفاده کرد اما تاکسی‌های شهر و شهربازی رویا‌ها در حال تکمیل تجهیزات است.
وی ادامه داد: اصفهان کارت انقضا ندارد و شهروندان تا سقف ۵۰۰ هزار ریال می‌توانند کارت خود را شارژ کنند.
معاون اداری مالی شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای استفاده از «اصفهان کارت» در تاکسی‌های شهری اذعان داشت: با نصب سامانه هوشمند تاکسی و پرداخت کرایه از طریق کارت مشکل پول خرد حل و از ایجاد چالش‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.
حسام‌نژاد خاطرنشان ساخت: با نصب این سامانه پولی که در بین مردم و رانندگان دست به دست می‌شود حذف شده و با الکترونیکی شدن، پرداخت کرایه با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: نصب سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود و رانندگان هزینه آن را با اقساط بلند مدت پرداخت می‌کنند.
معاون اداری مالی شهرداری اصفهان از مزایای این سامانه سخن گفت و افزود: این سامانه دارای مزیت‌های زیادی است که استفاده از آن به عنوان دستگاه موقعیت یاب و تاکسی متر از مزایای این سامانه به شمار می‌رود.
حسام‌نژاد تاکید کرد: هزینه‌ها در تاکسی‌هایی که به این سامانه مجهز هستند توسط اصفهان کارت دریافت می‌شود و بر اساس تعرفه‌های مصوب خواهد بود که پس از اتمام عملیات پرداخت کرایه، فاکتور به مشتری تحویل داده می‌شود تا مشخص می‌شود میزان هزینه به چه صورت بوده چراکه اطلاع از این موارد حق شهروندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز