خبرگزاری کار ایران

اختصاص تازه‌ترین شماره مجله "وزن دنیا" به اهالی ادب اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۸۵

آخرین شماره ماهنامه "وزن دنیا" ،به اهالی شعر و ادب استان اصفهان اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  قرار است این شماره در اصفهان و  به میزبانی شهر کتاب اصفهان و با حضور اهالی فرهنگ وهنر این کلانشهر  رونمایی شود. .

این رویداد عصر امروز چهارشنبه، ٢٣ شهریور ماه ١۴٠١ از ساعت ١٧ تا ١٩ در شهر کتاب اصفهان واقع در خیابان عباس آباد(اردیبهشت) اصفهان، برگزار می‌شود. تعدادی از شاعران استان اصفهان نیز در این برنامه، شعرخوانی خواهند داشت.

وزن دنیا، رسانه شعر ایران است و به صورت ماهانه، به مدیر مسئولی "پوریا سوری" منتشر می‌شود. 

وزن دنیا در این شماره به کارنامه کاری علی باباچاهی پرداخته و همچنین آثاری از شاعران استان‌های اصفهان، تهران، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و کردستان را منتشر کرده است.

مروری بر کارنامه باباچاهی در شعر و نقد، پرونده‌ای درباره زندگی و شعر تندر کیا و نگاهی به جهان شعری سورئالیسم‌ها از بخش‌های مهم شماره اخیر این نشریه تخصصی است. در بخش هم‌زبانان مجله نیز شعرهایی از شاعران افغانستان، منتشر شده است. 

شماره بیست و سوم وزن دنیا در ٢٠۴ صفحه منتشر شده و از طریق کتاب فروشی‌ها، کیوسک‌های مطبوعاتی معتبر و سایت نشریه قابل خریداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز