خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خبر داد:

توقیف محموله ۲ میلیاردی کالای قاچاق در نایین اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۶

در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا وارز، یک دستگاه خودروی کامیون حامل انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال توقیف شد.

ایلنا: در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا وارز، یک دستگاه خودروی کامیون حامل انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال توقیف شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان نایین بااعلام این مطلب افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید «شرافت» این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو که ازشهرستان لار عازم تهران بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: پس از توقف خودرو ماموران با هماهنگی مقام قضایی از خودرو بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات، ۵۹۶۰کیلوبادام هندی، ۱۴۵۰کیلوبادام زمینی، ۴۰۵۰کیلومغزبادام، ۲۵۴قوطی چای، ۱۱۴۵قوطی کمپوت، ۱۱۵۱ثوب لباس و۲۱۲۰کیلوهل کشف شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از دو میلیارد و و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: خودروی متهم نیز توقیف و اقلام کشف شده به اداره گمرک تحویل داده شد.
سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز