خبرگزاری کار ایران

رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان خبر داد:

گاز منوکسید کربن جان یک خانواده سه نفری را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۹

اعضای یک خانواده سه نفری در شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان بر اثر انتشار گاز co از گاز پیک نیک، جان باختند.

ایلنا: اعضای یک خانواده سه نفری در شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین شهر و می‌مه اصفهان بر اثر انتشار گاز co از گاز پیک نیک، جان باختند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: فردی با اتاق فرمان مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه تماس گرفته و اعلام کرد که اعضای یک خانواده سه نفره در محله‌ای واقع در شهر گرگاب جان خود را از دست داده‌اند.
مهرزاد آرتنگ افزود: بلافاصله بعد از اعلام گزارش، کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بر بالین متوفیان حاضر شدند و پس از بررسی اجساد دریافتند که چند ساعتی از مرگ این خانواده می‌گذرد و جسد آن‌ها دچار «جمود نعشی» شده است.
وی گفت: افراد فوت شده یک پدر ۴۵ ساله، مادر ۳۴ ساله و دختر بچه‌ای ۱۰ ساله بودند که در منزلی بسیار فقیرانه سکونت داشتند و به دلیل نبود هیچ وسیله گرمایشی در خانه، هنگام خواب گاز پیک نیک را در اتاق روشن کرده و کلاهک دودکش را بر روی شعله آن قرار داده بودند که متأسفانه در نیمه‌های شب بر اثر انتشار گازسمی منوکسید کربن مسموم شده و جان خود را از دست می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز