خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان:

وقوع سه حادثه؛ ۲ کشته و ۵ مصدوم به جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۵

طی دو مورد مسمومیت باگازسمی منوکسیدکربن و یک مورد انحراف کامیون از جاده، ۵ نفر مصدوم و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

ایلنا: طی دو مورد مسمومیت باگازسمی منوکسیدکربن و یک مورد انحراف کامیون از جاده، ۵ نفر مصدوم و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان در مورد ۳ حادثه رخ داده گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که دونفر در منزلی واقع خیابان خیام دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه دو کار‌شناس فوریت‌های پزشکی پس از ۶دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر و مصدومین را که دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان آیت الله کاشانی انتقال دادندکه حال هر دو نفر خوب و رو به بهبود است.
غفور راستین ادامه داد: طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان شهرضا اعلام شد یک دستگاه کامیون در محور شهرضا –اصفهان از جاده انحراف و بشدت با دونفر عابر برخورد کرده است.
وی افزود: پس از دریافت گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی پس از ۱۰ دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر شدندکه متاسفانه هر۲ نفر عابر پیاده براثرجراحات شدید دردم جان خودرا ازدست داده بودند.
راستین بااشاره به حادثه سوم اعلام کرد: در تماسی دیگر با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که خانواده‌ای ۳نفره در منزلی واقع در خیابان جی دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.
بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی، در محل حاضر و مصدومین(مرد، زن و کودک خردسال) که دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان عسگریه انتقال دادندکه حال هر ۳ نفر خوب و رو به بهبود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز