خبرگزاری کار ایران

از محل صندوق پس از انداز کارکنان شرکت مخابرات استان اصفهان:

هتل ۳ ستاره توسط شرکت مخابرات استان اصفهان در مشهد ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۳

به همت خانه مطبوعات استان اصفهان و با همکاری شرکت مخابرات و اداره کتابخانه های عمومی استان اصفهان ۶۲ نفر از خبرنگاران اصفهانی به مشهد مقدس اعزام شدند. این گروه در سفر ۳ روزسفر خود ضمن زیارت مرقد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) از هتل درحال احداثکارکنان شرکت مخابرات استان اصفهان دیدن نمودند.

ایلنا: مدیر فنی پروژه هتل کارکنان مخابرات استان اصفهان در مشهد گفت: این هتل ۱۴۰۱ متر زمین و ۸ هزار متر مربع زیربنا در ۶ طبقه باضافه لابی و یک طبقه منفی در حال ساخت است.

محمود لطفی زاده، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه هزینه ساخت این هتل از محل صندوق پس از انداز کارکنان تامین شده است ادامه داد: این هتل دارای ۳۸۵ متر فضای تجاری، رستوران، کافی شاپ و سان همایش است

وی افزود: گنجایش این هتل حدود ۴۰۰ نفر در ۹۰ واحد اقامتی است که در هر طبقه این هتل ۱۵ واحد است که ۱۲ اتاق و ۳ واحد سوئیت را شامل می شود.

مدیر فنی پروژه هتل مخابرات در مشهد تاکید کرد: ساخت این پروژه تاکنون ۷۰ میلیارد ریال هزینه داشته و پیش بینی می شود جهت تکمیل کامل این طرح به همین میزان نیز هزینه شود.

و ی تصریح کرد: اکنون بخش نازک کاری این پروژه شروع شده و ۷۰ نفرنیروبه صورت مستمر در آن مشغول بکارند.

وی اضافه کرد: موقعیت مناسب این هتل و مجاورت کم آن با حرم که زمان ۱۰ دقیقه ای را شامل می شود از محسنات دیگر این پروژه است که انشاا… تا یکسال دیگر آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه سال قبل خاکبرداری این پروژه در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مکعب صورت گرفته است ادامه داد: در این هتل پارکینگ نیز احداثشده که دارای ظرفیت ۳۵ خودرو است.

لطفی زاده، اظهار داشت: محاسبات ایمن سازی و نقشه های این طرح به تایید نظام مهندسی ساختمان مشهد رسیده است و احداثان بر اساس آخرین استانداردهای ساخت و ساز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز