خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

عزم جدی دولت و مسئولین استان برای مقابله با پدیده‌ زمین‌خواری

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۹۴

کلیه امکانات بالقوه و نیروها و نهادها جهت برنامه‌ریزی دقیق در راستای برخورد با تخلفات و پیشگیری از زمین خواری بکار گرفته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در دومین جلسه مقابله با زمین‌خواری، تصرف و تغییر کاربری اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز، ‌ گفت: دولت و مسئولین استان اصفهان برای برخورد با متخلفان از کلیه امکانات و نیروهای بالقوه و بالفعل استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدعلی طرفه اظهار داشت: دولت و مسئولین استان برای برخورد با متخلفان در راستای پیشگیری از زمین خواری عزم جدی داشته و از کل ظرفیت موجود جهت تحقق این مهم استفاده می‌کنند.

وی ضمن بررسی برخی مستندات و گزارشات دستگاه‌های اجرایی، تحقق این رویداد را مستلزم برنامه ریزی دقیق و مدون دانست.

طرفه از تصمیم گیری در خصوص روند بررسی طرح‌ها و واگذاری اراضی دولتی خبر داد و تصریح کرد: در خصوص نتایج مباحثکارگروه‌های زیرمجموعه در مورد چگونگی مقابله با پدیده زمین خواری و راهکارهای پیشگیری از آن جمع بندی لازم در این جلسه صورت پذیرفت.

وی تأکید کرد: لازم است نتایج و راهکارهای جمع بندی شده به عنوان راهکار عملیاتی به ستاد کشور منتقل شود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان همچنین تشدید نظارت بر روند ساخت و ساز در حریم و خارج از حریم شهر‌ها را خواستار شد.
وی تأکید کرد: شدت یافتن پیگیری پرونده‌های مفتوح در محاکم قضایی در این رابطه و برخورد جدی با متخلفین در حصول نتایج مورد نظر تأثیر گذار است.

طرفه خاطر نشان کرد: متصرفین اراضی دولتی باید شناسایی شده و جهت اجرای قانون به مراجع ذیربط معرفی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز