خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بانک ملی انجام می‌شود؛

تکمیل پروژه 14 ساله راه آهن اردبیل- میانه / 4 هزار میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۶۴

پروژه راه آهن اردبیل - میانه یکی از مهم ترین پروژه‌های کشور است که اجرای آن از 14 سال پیش آغاز شده با مشارکت بانک ملی تکمیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، طاهر مولایی‌نیا در خصوص مشارکت بانک‌ملی در تکمیل راه آهن اردبیل-میانه عنوان کرد: بانک ملی ایران در سال 97 با تامین 7 هزار و 500 میلیارد ریال از منابع مالی لازم برای اجرای این پروژه در قالب فاینانس داخلی، جان تازه ای به این پروژه داد.

وی افزود: در 14 بهمن 98 ریل گذاری این پروژه با حضور حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران، اسلامی وزیر راه و شهرسازی و بهنام جو استاندار اردبیل و سایر مسئولان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اردبیل ادامه داد: به دلیل تورم اخیر و نیاز پروژه به منابع مالی جدید، بانک ملی ایران امسال نیز با تامین 4 هزار میلیارد ریال منابع جهت تکمیل این پروژه اختصاص داد تا این پروژه مهم در آینده ای نزدیک به سرانجام رسیده و یکی از بزرگترین مطالبات مردم استان اردبیل تحقق یابد.

مولایی‌نیا بیان کرد: با افتتاح این پروژه و اتصال ریلی استان اردبیل به شبکه بین المللی از طریق جمهوری آذربایجان و اتصال آب های آزاد به جمهوری آذربایجان مراودات تجاری و اقتصادی در منطقه شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز