خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شوراهای استانداری اصفهان خبر داد:

جریمه 500 هزارتومانی برای تردد خودروهای غیر بومی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۶۸

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های استانداری اصفهان گفت: مسیرهای فرعی منتهی به کلانشهر اصفهان با مدیریت فرمانداران و اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و نیروی انتظامی مسدود می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر ذاکر هرندی روز دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته حمل و نقل بار مسافر ستاد استانی کرونا گفت: اگر مسیرهایی به جز مسیرهای اعلام شده به شهر اصفهان منتهی شود با مصوبه شورای تامین توسط فرمانداران بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنج ورودی به کلانشهر اصفهان از جمله پلیس راه شاهین شهر، سجزی، نجف‌آباد، مبارکه و بویین و میاندشت بسته می‌شود.

وی ادامه داد: ورود همه خودروهای شخصی دارای پلاک غیر بومی و خروج خودروهای شخصی دارای پلاک بومی تا پایان روز جمعه ممنوع است.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های استانداری اصفهان تصریح کرد: محوریت محدودیت‌های ایجاد شده با نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای سپاه وبسیج، هلال احمر و پشتیبانی شهرداری‌ها با برنامه ریزی و محوریت فرمانداران پنج شهرستان است.

وی اظهارداشت: اگر خودروهای غیربومی به هر نحوی وارد کلانشهر اصفهان شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و نیروی انتظامی موظف به اجرای طرح است.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های استان اصفهان گفت: تردد افرادی که تنها به واسطه شغلشان داخل شهر اصفهان مشغول به کار هستند مانند خدماتی، موادغذایی، اداری، حمل و نقل عمومی با ارایه مستندات بلامانع است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز