خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد:

ثبت بیش از 7 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۱۵

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 7 میلیون و 693 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبـدی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل آستارا افزود: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی 7 ماه گذشته با بیش از یک میلیون تردد در محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس و 454 هزار تخلف نیز در محور رفت و برگشت اردبیل سه راهی سرعین ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 4 میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل به ثبت رسیده خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای بران- سه راهی سربند و بالعکس با 286 هزار تردد و محور رفت و برگشت هیر سه راه فاراب 254 هزار تخلف به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل میانگین سرعت متوسط محورهای استان را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محورهای یاد شده 82 کیلومتر بر ساعت بوده است.

عبدی از ثبت 934 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: محور اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز را دارد.

وی هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: 66 سامانه تردد شماری، 40 دوربین نظارت تصویری،25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز