خبرگزاری کار ایران

پروژه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری رشت تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۴۹

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت با اجرای پروژه‌هایی در راستای تسهیل دسترسی و ارائه خدمات باکیفیت به مردم با قیمت ارزان‌تر ضمن ایجاد رضایتمندی منجر به ایجاد درآمد برای شهرداری شده تا در نهایت توسعه شهری را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت گفت: بازارچه‌ها و املاکی که در اختیار سازمان بوده و به بخش خصوصی واگذار شده است، اصلی‌ترین منابع درآمدی تحقق بودجه این سازمان است.

وی بیان داشت: باید املاک شهرداری با رعایت تشریفات قانونی و از طریق مزایده واگذار شود تا ضمن احقاق حق شهرداری و افزایش درآمدها از هرگونه شائبه‌ای در چگونگی واگذاری‌ آنها جلوگیری به‌عمل آید.

وی گفت: از اصلی‌ترین وظایف سازمان، ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم است که در حال رایزنی جهت ایجاد شهرک صنوف در اراضی ۲۰۰ هکتاری متعلق به شرکت شهرک‌های صنعتی واقع در جنب راه آهن هستیم.

مرتضی عاطفی به انعقاد تفاهم‌نامه احداث سایت جامع نمایشگاهی با مشارکت سازمان همیاری شهرداری رشت اشاره کرد.

وی از ایجاد بازارچه گل و گیاه به همراه مجتمع فرهنگی در رشت خبرداد و اظهارداشت: این ۲ طرح در حاشیه رودخانه گوهررود در خیابان منظریه با همکاری و تعامل خوب شرکت آب منطقه‌ای گیلان اجرا می‌شود که طی یکماه آینده روند جذب سرمایه‌گذار آن آغاز شده تا در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین بازارچه پلاسکو و بازارچه میوه و تره‌بار ظرف یک ماه آینده در بلوار دیلمان رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

عاطفی راه‌اندازی بازار هفتگی خودرو تا سه ماه آینده را از دیگر طرح‌های سازمان جهت خرید و فروش خودرو اعلام کرد.

وی با تاکید بر تدوین بانک اطلاعاتی جامع برای ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی از طراحی نرم افزاری به منظور مدیریت مشاغل کارگری و سایر مشاغل صنفی خبر داد.

عاطفی با اشاره به شرایط بحرانی جامعه امروز ناشی از شیوع ویروس کرونا از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با پیگیری سازمان خبر داد.

وی در راستای نظارت بر کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر از مصوبه شورا جهت ساماندهی این نوع مشاغل و یکسان سازی نمای کیوسک‌ها مطابق با معماری بومی و شرایط اقلیمی خبرداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز