خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز در بازدید از ایلنا:

برای کسب درآمد در شهرداری، باغات شهر را ویران نکردیم/ سنگ‌بنای کمیسیون فرهنگی شورا از همان ابتدا، اشتباه گذاشته شد/پایان پروژه خیابان غذا شیراز تا پایان شهریورماه

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۰۱

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز با تأکید بر عدم شهرفروشی در دوره پنجم مدیریت شهری شیراز گفت: ما برای کسب درآمد در شهرداری، باغات شهر را ویران نکردیم و بر پایه آمارها نیز کمترین میزان تغییر کاربری باغات قصردشت در این 3 سال بوده است.

به گزارش ایلنا سولماز دهقانی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا استان فارس با بیان اینکه فارغ از عملکرد برخی اعضای شورای شهر، کلیت شورا و شهرداری در این 3 سال ضابطه‌مند و نظام‌مند عمل کرده‌اند، افزود: با وجود آنکه هیچ‌کدام از اعضای شورای شهر پنجم سابقه عضویت در شورا را نداشتند، اما در این 3 سال عملکردی قابل‌دفاع داشته‌اند.

شورای پنجم با بدهی انباشته‌شده روبه‌رو بود

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز با اشاره به عملکرد 3 ساله شورای پنجم گفت: زمانی که شورای پنجم کار خود را آغاز کرد، با حجم عظیمی از بدهی انباشته‌شده از مدیریت شهری چهارم روبه‌رو بود، اما اکنون نه‌تنها معوقاتی در بحث حقوق و مزایای کارکنان شهرداری وجود ندارد، بلکه پروژه‌ها نیز بر اساس زمان‌بندی و طبق برنامه در حال پیشرفت است.

دهقانی سپس با اشاره به مدیریت بدهی‌ها و از آن‌سو تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌های برجای‌مانده از دوره پیشین، مربوط به تیرماه 1396 یعنی دو ماه پیش از آغاز فعالیت شورای پنجم بوده که نشانگر آن است که تقریباً همه مراحل تکمیل آنها در این دوره رقم خورده است.

این عضو شورای شهر شیراز در ادامه با بیان اینکه مجموعه شهرداری شیراز در 3 سال اخیر مدیریت خوبی در تکمیل و پیشرفت پروژه‌های شهری داشته است، یادآور شد: مدیریت شهری هم‌زمان به تکمیل و ایجاد پروژه‌های عمرانی و انسان‌محور پرداخته است.

سولماز دهقانی سپس به بهبود وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر اشاره کرد و افزود: افزایش چندبرابری هزینه‌ها در 3 سال اخیز نیز سبب نشد که شهرداری و شورا از تکمیل و ایجاد پروژه‌های جدید غافل شوند.

برای کسب درآمد در شهرداری، باغات شهر را ویران نکردیم/ سنگ‌بنای کمیسیون فرهنگی شورا از همان ابتدا، اشتباه گذاشته شد/پایان پروژه خیابان غذا شیراز تا پایان شهریورماه

سنگ‌بنای کمیسیون فرهنگی شورا اشتباه گذاشته شد

سولماز دهقانی در ادامه با اشاره به واردبودن انتقادات به کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر تصریح کرد: به نظر من سنگ‌بنای کمیسیون فرهنگی از همان سال نخست، اشتباه بود.

این عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر سپس با بیان اینکه او نیز به عملکرد این کمیسیون انتقاد داشته، یادآور شد: با این وجود پروژه‌های زیرساختی و فرهنگی متعددی در این 3 سال ازجمله مجموعه تئاتر نصر، پردیس سینمایی جوان، فرهنگسرای بهمن‌بیگی و... توسط شهرداری اجرا شده است.

پروژه خیابان غذا تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد

دهقانی سپس با اشاره به پروژه‌های در دست احداث شهرداری گفت: پروژه خیابان غذا تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد و عملیات اجرایی پروژه‌ محور حافظ نیز آغاز شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورا با بیان اینکه قرار است به زودی پروژه باغ مطالعه در منطقه 6 شهرداری شیراز آغاز شود: گذر فرهنگ و هنر در خیابان امید نوروزی و باغ‌موزه موسیقی نیز به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز