خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار هرمزگان با وزیر صمت مطرح شد؛

پیگیری فعال شدن شورای عالی صنایع دریایی و تامین مواد اولیه کارخانجات صنعتی هرمزگان/ اعلام آمادگی وزیر برای رفع مشکلات صنایع استان

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۵۳

فریدون همتی استاندار هرمزگان در تهران با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، استاندار هرمزگان در این دیدار با اشاره به پروژه بزرگ آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس، عنوان کرد: این ابرپروژه ملی با استفاده از ظرفیت داخلی و باور به توانمندی مهندسان و جوانان کشورمان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: به زودی بهره‌برداری از فاز نخست این ابر پروژه که تامین کننده آب شرب و صنایع در استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد خواهد بود، با دستور ریاست محترم جمهوری آغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان در ادامه به دیگر صنایع فعال در این استان اشاره کرد و افزود: صنایع دریایی به ویژه کشتی سازی از ظرفیت های مهم هرمزگان محسوب می شوند و با توجه به دستور معاون اول محترم رئیس جمهور، شورای عالی صنایع دریایی باید به سرعت فعال شود تا مسائل این بخش نیز به طور دقیق بررسی و حمایت از صنایع دریایی در اولویت باشد.

استاندار هرمزگان همچنین رفع مشکلات دیگر صنایع هرمزگان را مورد پیگیری قرار داد و خواستار تامین مواد اولیه کارخانجات صنعتی و مواد غذایی در این استان شد.

وی افزود: پیشنهادات و پیگیری ها مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت و با اعلام آمادگی جهت رفع موانع به زودی برای عملیاتی شدن موارد مطروحه به هرمزگان سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز