خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد:

بهره برداری از ۲۰۶ پروژه با ۵۴۵ کلاس درس روستایی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۸۵

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: از ابتدای مهرماه سال ۹۶ تا مهر ماه سال ۹۹ تعداد ۲۰۶ پروژه با ۵۴۵ کلاس و زیر بنای ۲۹ هزار متر مربع در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه به مناسبت روز روستا و عشایر اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سال ۹۶ تا مهر ماه سال ۹۹ تعداد ۲۰۶پروژه با ۵۴۵ کلاس و زیربنای ۲۹ هزار متر مربع در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

نظری در ادامه افزود: پیشرفت های آموزشی در روستاها به عنوان سنگ بنای عدالت در جامعه محسوب می‌شود لذا توزیع مناسب فرصت‌های آموزشی در مناطق محروم و روستایی در اولویت بوده است.

وی در خصوص طرح تحولی آجر به آجر عنوان داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان از ابتدای سال ۱۳۹۹ در راستای اجرایی کردن بسته تحول اجرایی مشارکت‌های مردمی طرح آجر به آجر، تمام توان خود را به کار گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در این پویش عموم شهروندان می توانند با مراجعه به سایت آجر به آجر (www.ajorbajor.ir) با هر میزان درآمد و توانایی مالی که دارند، در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز