خبرگزاری کار ایران

تاخت و تاز ویروس کرونا در استان مرکزی/ آمار فوتی‌ها به ۵۴۴ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۷۰

ویروس مرگبار کرونا هشت ماه پس از انتشار و در پیک سوم خود بار دیگر اوج گرفته و شرایط بهداشت و درمان را در استان مرکزی و کشورمان تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش ایلنا، ویروس مرگبار کرونا هشت ماه پس از انتشار و در پیک سوم خود بار دیگر اوج گرفته و شرایط بهداشت و درمان را در استان مرکزی و کشورمان تحت تاثیر قرار داده است.

این در حالی است که هنوز هیچ داروی قطعی برای این بیماری، پیدا نشده و بهترین راه برای در امان ماندن از آن، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی است.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی، تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا از زمان شیوع این بیماری ، ۱۵۱۸۳نفر بوده و تعداد فوتی‌ها نیز در استان مرکزی ۵۴۴ نفر است .

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد .

استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون در موج دوم کرونا برخی از شهر‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز