خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان خبر داد:

محدودیت ها در کاشان تشدید شد/ لغو عزاداری در مشهد اردهال

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۳۰

فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به شیوع بیشتر بیماری کرونا و اعمال محدودیت های جدید برگزاری مراسم عزاداری امشب در مشهد اردهال لغو شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اکبر مرتضایی بیان کرد: مصوبات اخیر در ستاد ملی، استانی و شهرستانی حاکی از آن است که باید با همکاری بیشتر و شکیبایی حداقل برای یک هفته آتی، محدودیت های بیشتری را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه"سلامت مردم در اولویت است" افزود: طبق مصوبلات قبلی، ضمن ابراز ارادت به آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) امسال برای برگزاری مراسم قالیشویان در مشهد اردهال کاشان معذوریت وجود دارد.

 رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد: هرچند به صورت مشروط با برگزاری مراسم سخنرانی در فضای باز و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی موافقت شده بود ولیکن به دلیل شرایط حاضر و وضع محدودید های جدید هرگونه عزاداری و تجمعی در مشهد اردهال متوقف و ممنوع اعلام شده است.

فرماندار کاشان با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداری دلیجان اظهار داشت: محدودیت های تردد و اسکان موقت افراد غیر بومی نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه در مشهد اردهال اعمال می شود.

مرتضایی در خصوص راهپیمایی امروز نیز گفت: اقلیتی از افراد صبح امروز (پنجشنبه دهم مهرماه)بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اقدام به راهپیمایی به سمت مشهد اردهال کردند که با تذکر قاطع نیروی انتظامی در منطقه راوند متوقف و اندک جمعیت باقیمانده با اتوبوس های پیش بینی شده به کاشان منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز