خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح " جامه خودکفایی" ویژه بانوان هنرمند کاشانی

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۶۷

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان از اجرای طرح "جامه خودکفایی" با رویکرد اشتغال هنرمندانه برای بانوان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نرجس قربانیان در نشست تکنیک های نوین تولید پوشاک و راههای بازاریابی، انسجام بخشی حوزه پوشاک بانوان شهرستان و بهره گیری از توانمندی های بالقوه و بالفعل بانوان خیاط را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

وی ایجاد فرصت شغلی برای بانوان و تشویق زنان جویای کار به فعالیت در عرصه هنرهای کاربردی را از دیگر اهداف این طرح ذکر کرد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان فعالیت بیش از ۱۵۰ بانوی خیاط توانمند و خلاق در کاشان را از جمله ظرفیت های حوزه زنان شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانوان خیاط کاشان به صورت پراکنده در کارگاه های شخصی خود بخشی از تولید پوشاک را با تحمل دغدغه های مالی و استرس های ناشی از آن را برعهده دارند که با ایجاد انسجام و مشارکت گروهی آنها می تواند تحول قابل ملاحظه ای در این عرصه  ایجاد شود.

قربانیان با اشاره به اینکه این طرح در قالب ۵ کمیته با عضویت بانوان خیاط اجرا می شود، یادآور شد: این طرح با بهره گیری از نظرات و تجارب آنان و توسط خودشان قابلیت اجرایی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز