خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

دستگیری فروشنده ۲۰ ساله مواد مخدر ماشروم در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۲۰۶

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری فروشنده ماده مخدر ماشروم در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری کارآگاهان  پلیس فتا در پی رصد و پایش فضای مجازی صفحه‌ای را در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشاهده کردند که در آن فردی اقدام به تبلیغ فروش مواد مخدر بنام ماشروم می‌کند.

وی افزود: کارشناسان بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با تحقیقات علمی و تخصصی خود موفق شدند فرد مذکور را بنام " مهدی " ۲۰ ساله را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی بازدید از مخفیگاه متهم مقدار بیش از ۶۸ کیلوگرم مواد اولیه ساخت مخدر ماشروم کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی کاشان در پایان به کاربران فضای مجازی هشدار داد و گفت: خانواده‌ها می‌بایست بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشند، چراکه امروزه برخی از جرائم از جمله مواد مخدر در این بستر صورت می‌گیرد، همچنین شهروندان در صورت مواجهه با سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در آن‌ها سوداگران مرگ اقدام به تبلیغ یا فروش مواد مخدر می‌کنند، می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را با پلیس در میان بگذارند تا به‌موقع با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

مخدر ماشروم، قارچی چتری شکل حاوی ماده توهم زای سیلوسایبین و سیلوسین با خاصیت روانگردانی بالا است، این مخدر به محض ورود در سیستم گردش خون با تقلید از عملکرد سرتونین در مغز، باعث تغییر در آگاهی فرد می‌شود و آسیب های جدی را به دستگاه عصبی و سلول های خاکستری مغز می رساند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز