خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کوثر خبر داد؛

تخصیص 1 میلیارد تومان برای احداث پایگاه امداد و نجات سرچم/مسیر تونل 11 جاده سرچم حادثه‌خیز است

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۴۳۱

فرماندار شهرستان کوثر از تخصیص 1 میلیارد تومان برای احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید کنعانی در بازدید از محل احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس شعبه جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: مبلغ یک میلیارد تومان از پول توازن منطقه ای جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم تخصیص داده ایم.

وی با اشاره به اینکه جاده سرچم یکی از جاده های مهم و استراتژیک است، افزود: جاده سرچم یازده شهرستان را پوشش می دهد و مرکز استان را به پایتخت متصل می کند.

فرماندار شهرستان کوثر تصریح کرد: به علت بحران و حوادثی که در این جاده رخ می دهد لازم است که امکانات و تجهیزات فراهم شود تا بتوانیم در خدمات دهی به مردم موثر باشیم.

رامین معبودی نیز در این بازدید گفت: با توجه به حوادثی که در سطح استان رخ می دهد و طبق بررسی هایی که از محورهای سطح استان انجام گرفته، مسیر تونل 11 جاده سرچم در شهرستان کوثر منطقه حادثه خیز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد:  جمعیت هلال احمر تونل یازده جاده سرچم را برای احداث پایگاه دوم در نظر گرفته تا در حوادث مختلف برای خدمات رسانی به مردم در کمترین زمان ممکن در حوادث حضور پیدا کنند.

وی افزود: زمین پایگاه تملک شده و اقدامات اولیه انجام شده و در آینده نزدیک کارهای اجرایی را شروع  می کنیم تا پس از پایان در خدمت مسافران و در راه ماندگان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز