خبرگزاری کار ایران

شهردار امیریه خبر داد:

افتتاح فاز دوم مجتمع خدماتی رفاهی شهرداری امیریه/ شفاف‌سازی عملکرد شهرداری و شورای شهر با ارائه گزارش های سه ماهه

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۷۵

شهردار امیریه از افتتاح فاز دوم مجتمع‌خدماتی رفاهی شهرداری امیریه شامل جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، گازوئیل، بنزین و واحدهای تجاری با ارزش ریالی 80 میلیارد ریال و اشتغالزایی 15 نفر به صورت مستقیم در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد عوض آبادیان در نشست مشترک اعضای شورای شهر امیریه و شهردار با فرماندار جدید دامغان ضمن بیان ارائه منظم گزارش‌های 90 روزه عملکرد شهرداری و شورای شهر جهت تکریم شهروندان و شفاف سازی امور در مسجد جامع شهر ، گفت: شهر امیریه بیش از 4 هزار نفر جمعیت دارد که دارای 138 هکتار محدوده خدماتی و 874 هکتار حریم شهری است.
 
وی افزود: وجود 1500 هکتار باغ پسته و فعالیت‌های اقتصادی روزمره، امیریه را مهاجرپذیر و فاقد بیکار کرده است.
شهردار امیریه وجود خیرین توانمند و نام آوازه کشوری را از نکات برجسته این شهر قلمداد کرد و یادآور شد : شهرداری امیریه در چند سال متوالی به عنوان شهرداری برتر استان انتخاب شد و در 7 سال متوالی نیز تحقق بودجه تا سقف 180 درصد بودجه پیشنهادی را داشته است.
 
عوض آبادیان تصریح کرد : سرانه شهروندی از مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال در سال 92 به مبلغ 16 میلیون ریال  در سال 98 افزایش پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به 22 متر مربع سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند اظهار داشت : در 7 سال گذشته بالغ بر یکصد هزار متر مربع آسفالت و بهسازی معابر شهری انجام پذیرفته است.
 
شهردار امیریه ضمن بیان اینکه بیش از 80 درصد بافت قدیم احیا و بهسازی شده است ادامه داد: شهرداری امیریه از نظر نیروی انسانی و ماشین آلاتی توانمند بوده و در حوزه امداد و نجات تا چند صد برابر حریم شهری را خدمات رسانی می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهرداری امیریه در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری کارآفرین بوده و به عنوان شهرداری موفق استان شناخته می‌شود بیان کرد: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نیز اقدامات ارزنده ای صورت پذیرفته است.
 
در ادامه این نشست ابوالفضل امیر حسینی رئیس شورای اسلامی شهر امیریه خواستار تکمیل مجتمع فرهنگی هنری، تکمیل جاده امیریه به ابزارمهدی، بهسازی بلوار ورودی شهر امیریه، تامین زمین مسکونی، احداث مخزن ذخیره آب 1500 متر مکعبی، تکمیل و تجهیز ساختمان مرکز بهداشت و سلامت امیریه شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز