خبرگزاری کار ایران

استاندار در گفت وگو با ایلنا :

آذربایجان شرقی از نظر امنیتی سیزدهمین استان امن کشور است / امکان تردد در اتوبان تبریز-سهند تا پایان ماه جاری

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۹۴

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی از نظر امنیتی سیزدهمین استان امن کشور، در بین استان های کشور است.

محمدرضا پورمحمدی در گفت وگو با خبرنگارایلنا، در مورد آخرین وضیعت پروژه اتوبان تبریز-سهند گفت: این پروژه تا پایان ماه جاری امکان  تردد وسیله نقلیه خواهد داشت.

وی ادامه: متاسفانه اغلب پروژه های عمرانی با  مشکلاتی مواجه هستند،و عمده مشکلات این پروژه ها افزایش قیمت مصالح اجرایی بوده که چندین برابر با برآورد هزینه اولیه متفاوت‌تر است ،برای مثال می‌توان به برآورد هزینه 10میلیاردی برای هزینه روشنایی این پروژه اشاره داشت که الان هزینه روشنایی برای این پروژه به مبالغی افزون بر 50میلیارد افزایش یافته است که بودجه دولتی و سرمایه گذار بخش خصوصی را با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: امیدواریم تا آخر شهریور تردد در این بزرگراه انجام شده و نواقصات پروژه نیز در حین تردد تکمیل خواهد شد.

پورمحمدی بابیان اینکه آذربایجان شرقی از نظر امنیتی سیزدهمین استان امن کشور است گفت: در بین استان های کشور اتخاذ این رتبه،از نظر وسعت استان جایگاه خوب و قابل توجهی است،چراکه استانهایی که بعد از آذربایجان شرقی در رتبه های بعدی قرار گرفته اند هم از نظر جمعیتی و هم از نظر وسعت از آذربایجان شرقی کوچک‌تر هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات هنرمندان استان خاطر نشان کرد:متاسفانه برخی تصمیمات نسجیده هنرمندان را آزرده کرد،و درشرایط کرونایی هنرمندان خیلی بیشتر متضرر و متاثر شدند و متاسفانه بجز ارائه تسهیلات بانکی کار دیگری نمی‌توان انجام داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز