خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه - ورزقان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۴۷

همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه - ورزقان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از فازهای ۲، ۳ و ۴ این بزرگراه گفت: بهره‌برداری از فازهای بزرگراه خواجه - ورزقان در توسعه منطقه تاثیر بسزایی دارد چرا که راه و جاده از جمله عوامل موثر در توسعه است.

محمدرضا پورمحمدی، با اشاره به پیش‌بینی ۶ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل تمام فازهای این پروژه، افزود: تاکنون بیش از  ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه سرمایه گذاری شده و باقی‌ مانده اعتبار مورد نیاز هم با مشارکت مجتمع مس آذربایجان تامین می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای همزمان و بی‌وقفه ۲۴ پروژه در حوزه راه‌سازی در سطح استان، گفت: تلاش می شود در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان تسریع شود.

پورمحمدی، با بیان اینکه امید است باقی‌ مانده این پروژه مهم در قالب فازهای ۱ و ۵ در سال آینده به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: روند فعالیت‌های عمرانی در سطح استان رضایت بخش است.

وی یادآوری کرد: با وجود تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی ناشی از شرایط تحریم پروژه های راهسازی در استان به صورت همزمان اجرا می‌شود و هیچ یک از پروژه ها تعطیل نشده و با اجرای آن ها، این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و راه‌سازی تبدیل شده است.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز در این آئین گفت: این شرکت برای تامین منابع مالی مورد برای تکمیل فازهای ۱و ۵ پروژه بزرگراه خواجه - ورزقان آماده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز