خبرگزاری کار ایران

بیگوند اعلام کرد:

مشکل بهداشتی در آب شبکه روستای شیخ صلح وجودندارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۸۴

مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت : تمام آزمایش‌های انجام شده بر روی نمونه‌های آب روستای «شیخ‌صله» ثلاث‌باباجانی سلامت آب این روستا را تایید می‌کند و مشکل بهداشتی در آب این منطقه مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،مهدی بیگوند مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت : آزمایش‌های میکروبیولوژی، فیزیک و شیمیایی و سمومی که ما روی آب شیخ صله انجام دادیم سلامت آب را تایید می‌کند.

وی گفت : نمونه‌های قبلی هم که در سال‌های گذشته روی آب این روستا انجام شده هیچ گونه آلودگی در آن ثبت نشده و همگی سلامت آب را در سال‌های گذشته تایید می‌کند.

بیگوند افزود: نمونه آب روستای شیخ صله شامل آب خام، آب مخزن ذخیره و آب شبکه توزیع در آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان آزمایش شد و سالم بودن آن نیز تایید گردید.

وی با بازدید میدانی مسئولان و کارشناسان شرکت آبفا استان از تاسیسات آب روستای شیخ صله اشاره کرد و گفت: شبکه توزیع و مخزن ذخیره آب روستا را شست و شو دادیم و یک لایروبی از منبع تامین آب آنجا نیز انجام دادیم.

وی ادامه داد: در روز دوم پس از اعلام بیمار شدن مردم روستا این بار با حساسیت بیشتری نمونه‌برداری کردیم و نمونه‌های میکروبی، فیزیک و شیمیایی و فلزات سنگین را گرفتیم و سموم را نیز آنالیز کردیم که خوشبختانه این مورد هم از طرف ما منتفی شده و هیچ سمی در آب وجود نداشت.

بیگوند گفت: ما در آزمایش‌هایی که بر روی نمونه‌های آب این روستا انجام دادیم هیچ مشکلی را پیدا نکردیم و همه چیز در شرایط استاندارد است و آب از نظر فیزیک و شیمیایی و میکروبی مشکل خاصی ندارد.

وی گفت: آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به‌روزترین و مجهزترین آزمایشگاه در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب‌های کشور است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان برای سلامت مردم اهمیت زیادی قایل است، گفت: در راستای این مهم اقدام به راه‌اندازی این آزمایشگاه کرده‌ایم و بهترین وکاملترین تجهیزات به روز دنیا در این آزمایشگاه وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز