خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشمر خبر داد:

آمادگی کامل فرهنگیان کاشمر برای آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی و حضوری

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۳۵

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: فرهنگیان و معلمان این شهرستان برای برگزاری کلاس‌های مدارس به صورت مجازی و یا حضوری آمادگی کامل دارند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از کاشمر، علی طاهریان در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا دغدغه‌های خاصی را برای حوزه آموزش و پرورش ایجاد کرده و امسال شرایط متفاوتی را در این حوزه تجربه می‌کنیم، افزود: برنامه درسی تمام مدارس مشخص شده و منطبق با شرایط ارائه می‌شود، همچنین ذخیره لازم برای وسایل و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی صورت گرفته و به میزان لازم نیز ماسک برای مدارس پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های درسی در بستر فضای مجازی ادامه داد: برای بهبود وضعیت اینترنت روستاها جلساتی با اداره مخابرات برگزار شده و فقط در روستای "گندم ‌بر" با مشکل اینترنت مواجهیم که امیدواریم به زودی اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: با توجه به نگرانی‌های اولیا نسبت به فرزندان خود در پایه اول ابتدایی از همه مسئولان انتظار داریم بیشتر از سال‌های گذشته نسبت به فضاسازی و نصب بنر و تبریک بازگشایی مدارس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال وضعیت خاصی پیش آمده است و خود اولیا باید برای تأمین سرویس مدرسه فرزندان‌شان اقدام ‌کنند، افزود: در این خصوص لیست سرویس‌هایی که به تائید حمل‌ و نقل شهرداری رسیده به مدارس اعلام می‌شود.

طاهریان با اشاره به بدهی ۳۴ مدرسه این شهرستان به اداره آب و فاضلاب ادامه داد: گرچه مدارس بدهی‌هایی به اداره آب و فاضلاب شهرستان دارند اما باید دو  زمین چمن‌ مجموعه های ورزشی  13 آبان و22 بهمن مورد استفاده ۳۳ هزار دانش‌آموز حفظ شود.

سعید چیتی بخشدار مرکزی کاشمر نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر گفت: بر اساس بررسی صورت گرفته ۵۰ درصد دانش آموزان روستاهای بخش مرکزی هیچ‌گونه امکان دسترسی به آموزش‌های مجازی از طریق تلفن همراه و رایانه را ندارند.

سعید چیتی افزود: بازگشایی مدارس دغدغه‌هایی را برای روستائیان به خصوص در روستاهای محروم به وجود آورده است.

وی ادامه داد: اکثر مردم روستاهای نای، فرشه، بهاریه و قوچ پلنگ در بالا ولایت و روستاهای اسحاق‌آباد، تل‌آباد و گندم‎بر در پائین ولایت کارگر هستند و شرایط خرید گوشی تلفن همراه را ندارند و این به دانش آموزان لطمه خواهد زد.

۱۹۰ مدرسه، آزمایشگاه، پژوهش‌سرا و کانون تربیتی در کاشمر دایر است و بیش از 2 هزار و پانصد معلم کار تدریس به دانش‌آموزان را برعهده‌ دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز