خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

مسافرت از مهم‌ترین راه‌های انتقال ویروس کروناست/ هموطنان سفر به گیلان را به زمان دیگری موکول کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۵۸

استاندار گیلان با اشاره به تاثیر مسافرت در شیوع ویروس کرونا و نیز وضعیت قرمز استان، تاکید کرد که هموطنان از سفر به گیلان خودداری کرده و انجام آن را به زمان دیگری موکول کنند.

به‌گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع بیان کرد: وضعیت در برخی شهرستان‌های استان به ویژه مرکز گیلان، قرمز است اما مردم با درک صحیح شرایط، در روزها و شب‌های اخیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداری پرداخته اند.

 وی با بیان اینکه مراودات اجتماعی و ارتباط مردم با یکدیگر به عنوان مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا به لحاظ علمی از سوی کارشناسان وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی اثبات شده، افزود: به تکرار از هموطنان خواسته ایم که از مسافرت به جز در موارد اضطرار ، خودداری کنند.

 نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: اگرچه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ایام نوروز و تابستان، گیلان مقصد سفر گردشگران بوده؛ شاهد میزان کمتری از سفر هستیم اما مجددا تاکید می‌کنم که به واسطه وضعیت قرمز استان و به جهت حفظ سلامت خانواده‌ها و هم استانی های ما و نیز مسافران، از سفر به گیلان در تعطیلات پیش رو پرهیز شود.

 وی تصریح کرد: از گیلانیان دوستدار اهل بیت پیامبر که براساس رسوم پیشین در چنین ایامی به استان سفر می کردند و اکنون خارج از استان هستند نیز انتظار دارم در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی امسال، به زادگاه خود سفر نکنند و مسافرت را به زمان بهتری موکول نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز