خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسون آموزش مجلس خبرداد؛

تائید ارائه سیمکارت کنترل شده به دانش آموزان/اهمیت توجه جدی به گسل تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۸۶

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو گفت: در کمیسیون آموزش مجلس برای رئیس جمهور سه نامه به منظور تامین اینترنت رایگان دانش آموزان و معلمان، تامین لوازم الکترونیکی هم‌چون لپ تاپ و موبایل و هم‌چنین ارائه سیمکارت کنترل شده به دانش آموزان ارسال شده که رئیس جمهور ارائه سیمکارت کنترل شده به دانش آموزان را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،علیرضا منادی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با اشاره به زمان آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، گفت: ۱۵ شهریور ماه زمان درستی برای آغاز سال تحصیلی نیست، زیرا ساعت بیولوژیک مناسب دانش آموزان برای شروع درس و مدرسه اول مهر است که در این راستا از کارشناسان خواهشمندیم نظرات کارشناسی خود را ارائه بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه تصفیه خانه فاضلاب تبریز، بر لزوم تکمیل این پروژه تاکید کرد.

وی افزود: با تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه انتقال می‌یابد.

منادی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه جدی به گسل تبریز و رفع این مشکل اساسی، گفت: متاسفانه پس از صدور مجوز ساخت ۱۰۰ هکتار شهرک جوانان تبریز مشخص شده که این شهرک بر روی گسل قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز