خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضا انجام شد؛

انتخاب سومین نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استانها

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۳۵

شورای اسلامی خراسان رضوی در جلسه‌ای غیرعلنی سومین نماینده استان در شورای عالی استانها را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در این جلسه رسمی و غیرعلنی که با حضور اعضا انتخاب و تعیین شد، جایگزین امیرشهلا در شورای عالی استانها انتخاب شد.

تنها دستور کار جلسه امروز شورای اسلامی استان خراسان رضوی انتخابات داخلی برای تصدی کرسی سومین نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استانها بود و غلامرضا لالوی نایب رییس شورای استان و نماینده شهرستان سرخس، سید حسین بهشتیان نماینده شهرستان خلیل آباد و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای استان، رسول حیدری نماینده شهرستان تربت جام و شهناز رمارم نماینده شهرستان مشهد در این انتخابات نامزد شدند که در نهایت بهشتیان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

علی محمد الله یاری و سید حسین علوی نسب دو نماینده دیگر شورای اسلامی خراسان رضوی در شورای عالی استانها هستند.

امیر شهلا عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و شورای اسلامی خراسان رضوی، نخستین بار در پی ایراد برخی اتهامات به وی اردیبهشت ۱۳۹۷ بازداشت و در سوم خرداد ۱۳۹۷ با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد و در نهایت حکم محکومیت این عضو شورای استان از ۲۵ خرداد ماه امسال اجرا و وی راهی زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز