خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ها، مصداق امر به معروف و نهی از منکر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۶۷

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی و جان مردم در برپایی عزاداری ها گفت که در محرم امسال اقامه امربه معروف و نهی از منکر به رعایت پروتکل های بهداشتی لحاظ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ویژه برپایی عزاداری های محرم ، با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف قیام سالار شهیدان گفت:در محرم امسال رعایت پروتکل های بهداشتی مصداق اقامه این فریضه ارزشمند و اعتقادی تلقی می شود.

وی با بیان اینکه عده ای از ابتدای شکل گیری ستاد مدیریت کرونا به دنبال دوگانه سازی در جامعه بودند افزود: ابتدای این دوگانه سازی ها از معیشت و سلامت مردم کلید خورد و در آغاز ماه محرم نیز به دنبال ایجاد دوگانه برپایی عزا در مقابل سلامت مردم بودند که البته با تدبیر ستاد کرونا و تاکید بر حفظ توامان سلامت و برپایی عزاداری ها راه به جایی نبرده است.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا بر پشتوانه های شرعی، قانونی و اخلاقی استوار است تصریح کرد: فتاوای مراجع و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ارجحیت و اولویت تصمیمات ستاد ملی کرونا حجت شرعی را تمام کرده از سویی پروتکل های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا اتخاذ شده که بالاترین مرجع تصمیم گیری در این امر است.

الهی تبار ادامه داد: پشتوانه اخلاقی پروتکل های بهداشتی نیز به قواعد ارزشمند انسانی و حرمت جان و سلامت انسانها باز می گردد از این رو در تمامی برنامه های بازگشایی مدارس، آزمون سراسری و برپایی عزاداری ها اولویت حفظ سلامت مردم است و نباید کاری کرد که جامعه با مشکل روبرو شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از صدا و سیما به عنوان صدای نظام و رسانه موثر در جامعه یاد کرد و گفت: می طلبد که این رسانه با استفاده از سطح نفوذ خود پروتکل های بهداشتی ایام محرم را برای مردم تشریح و تبیین کند و برنامه های جذابی را تهیه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز