خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر تربت‌حیدریه به ایلنا خبر داد:

مرگ ۲ جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۶۹۲

معاون جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه گفت: دو جوان ۲۵ و ۳۰ ساله اهل مشهد در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای چهار درخت رخ غرق شدند.

ابوالفضل پوراومی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به پایگاه امداد و نجات بین جاده ای گرماب بخش رخ مبنی بر غرق شدگی دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی عوامل مستقر آتش نشانی نسر به همراه دو خودروی عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن عوامل و ارزیابی مصدومین مشخص شد که متاسفانه دو برادر بدلیل عدم آشنایی به فنون شنا در استخر غرق شده اند که توسط عوامل آتش نشانی نسر و نیروهای مردمی از آب خارج شده اند.

پوراومی تصریح کرد: با توجه به وضعیت وخیم  مصدومین بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی توسط تیم‌های امدادی آغاز و همزمان امداد هوایی اورژانس مشهد به محل فراخوانده شد که یکی از افراد غرق شده توسط امداد هوایی اورژانس و یک نفر دیگر توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون جمعیت هلال احمر تربت حیدریه خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات درمانی و احیاء CPR توسط تیم‌های عملیاتی بر روی آنها موثر واقع نشد و متاسفانه در این حادثه هر دو برادر جان خود را از دست دادند .

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز