خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

امور بازنشستگان باید مورد توجه دولت قرار گیرد/ خانه هنرمندان اصفهان، خانه امید و پناه هنرمندان است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۸۰

رئیس شورای شهر اصفهان، گفت: شهرداری اصفهان اگر تصور می‌کند که اصلاح لایحه و مصوبه می‌تواند گره‌ای را باز کند این کار را انجام دهند، شرایط ما شرایط مطلوبی نیست و مردم معطل هستند و شهرداری ها کار مردم را سریع راه نمی اندازند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه)  در یکصد و سی و ششمین صحن علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: روز خانواده و تکریم بازنشستگان عزیز را تبریک عرض می کنم و امیدوارم در مسیر طی شده قدر بازنشستگان و پیشکسوتان و بزرگان خود را بدانیم، یکی از بنیان هایی که باید مورد توجه باشد بنیان خانواده است که اگر مورد غفلت واقع شود خسارت های زیادی را به بار می آورد.

وی افزود: بر همه نهادهای تعلیم و تربیت لازم است که به نهاد خانواده توجه داشته باشند و وضعیت تقویت و انسجام خانواده ها را دنبال کنند همچنین خانواده ها باید در این شرایط خاص و ویژه استحکام خود را حفظ کنند تا فرزندان مایل به ماندن در خانواده باشند و انسجام خانواده بیش از پیش تقویت شود.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: امور بازنشستگان باید مورد توجه دولت قرار گیرد، بازنشستگان سی و حتی بیش از سی سال از عمر و جوانی خود را برای میهن هزینه کرده اند و امروز آنها در دوران آبروداری در شرایط سخت باید کمک شوند.

نصر اصفهانی گفت: امروز سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی است و همواره خود را مدیون ایثارگری های آزادگان و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز می‌دانیم و همیشه باید به یاد داشته باشیم که آنها در چه شرایط سختی راست‌قامت بودند تا قد مردم ایران در برابر دشمن خم نشود و باید همواره قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه بارها و بارها درخواست شده که باید به سوی شفاف سازی و حذف موارد دست و پاگیر امور‌ در شهرداری پیش برویم، گفت: باید امور مردم را به پیش ببریم و ابزار آسایش مردم فراهم شود، البته هنوز با مطلوب فاصله داریم و مردم در پیچ و خم اداری درگیر هستند و باید در مناطق سازمان ها و شهرداری ها تسهیل امور را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان اگر تصور می کند که اصلاح لایحه و مصوبه می تواند گره ای را باز کند این کار را انجام دهند، شرایط ما شرایط مطلوبی نیست و مردم معطل هستند و شهرداری ها کار مردم را سریع راه نمی اندازند، باید تلاش کنیم و از هر طریق ممکن فعالیت مردم را تسریع کنیم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: در خصوص ارگ جهان نما چندین جلسه گذاشته شده است، اما فعالیت افرادی که آنجا سرمایه گذاری کردند دچار مشکل است و به مدیریت شهری اندکی بی اعتماد شدند و ما نقش چوپان دروغگو را در جهان نما بازی می کنیم، ما باید در حیطه خدمتی خود تلاش کنیم، اگر جهان نما رونق نگیرد شاید دیگر نتوان رونق را به این مجموعه باز گرداند.

وی تاکید کرد: خانه هنرمندان باید مورد توجه قرار گیرد، در این زمینه اعضای شورا مذاکراتی را انجام داده‌اند، همچنین هنرمندان طوماری با ۱۵۰۰ امضا جمع آوری کردند که در آن خواسته شده بودند که این خانه در اختیار هنرمندان باشد، این خانه امید دل هنرمندان و پناه هنرمندان است و امیدواریم مورد توجه قرار گیرند.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از جمعه حال و هوای شهر اصفهان محرمی خواهد شد و در این شرایط و وضعیت خاص همه دست‌اندرکاران باید به گونه ای برگزاری عزاداری ها را دنبال کنند که سلامت مردم در اولویت باشد و سلامت عزاداران باید دارای اهمیت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز