خبرگزاری کار ایران

کاندیدای هیات فوتبال استان قزوین مطرح کرد:

انتقاد از رفتارهای غیر قانونی در انتخابات هیات فوتبال قزوین/ برخی برای منافع شخصی از خط قرمزها عبور کردند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۱۶

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه عده ای برای انتخابات هیات فوتبال از خط قرمزها عبور کردند و رفتارهای غیرقانونی انجام می دهند، گفت: رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در چه جایگاهی قرار دارد که در برنامه ورزشی برای استاندار قزوین خط و نشان می کشد.

رضا گروسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: عده ای برای منافع شخصی و رسیدن به میز ریاست فوتبال قزوین با آبروی ورزش کشور و استان بازی می‌کنند؛ که این موضوع حاصل ضعف مدیریت کلان فدراسیون فوتبال است.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به دلایل واهی و خنده دار اینجانب را از حیث داشتن سوابق مدیریتی؛ عدم احراز برای شرکت در انتخابات ریاست هیات فوتبال اعلام شدم؛ در حالی که بر همگان روشن است، بنده بیش از 20 سال سابقه مدیریتی در استان دارم و همچنین در حوزه ورزش نیز یک دوره ریاست هیات هندبال استان را بر عهده داشته‌ام، اما این سوابق مدیریتی، را تایید نمی کنند و فردی را که حتی یک روز در استان قزوین و در سطح کشور سابقه مدیریتی نداشته تایید صلاحیت می شود.

گروسی افزود: وجود این ابهامات نشان می دهد فدراسیون فوتبال به نوعی به دنبال اهداف خاص خود است و با اینگونه اقدامات به فکر اعتبار و آبروی فوتبال کشور نیست و همین نوع برخوردها و عملکردهای فدراسیون فوتبال باعث ایجاد حاشیه برای این رشته ورزشی شده است.

این کاندید هیات فوتبال استان قزوین در ادامه تصریح کرد: برای بنده حضور در هیات فوتبال استان قزوین زیاد مهم نیست و موضوع اصلی این است که نوع رفتار آقایان در فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان مغایر با روح جوانمردی است.

گروسی با انتقاد به صحبت های عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در برنامه زنده ورزشی نشاط شبکه استانی قزوین گفت: درست نیست در مصاحبه ای که از این فرد پخش شد؛ استاندار قزوین را برای انتخابات یک هیات فوتبال به چالش بکشند. این کار نشان می دهد که از خط قرمز ها عبور کردند. کاری که با بنده و دیگر کاندیدهای عدم احراز صلاحیت کردند؛ کاملا غیرقانونی و غیر اخلاقی است.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اینگونه رفتارها در سطح ورزش استان کار بسیار زننده ای است و این نوع رفتار به گونه ای لابی گری است که باید خیلی منطقی و عاقلانه بررسی شود؛ معنایی ندارد که با یک نفر انتخابات مجمع برگزار شود و اصرار به انتخاب یک فرد خاص باشد.

گروسی افزود: به وضوح هم اصرار دارند که بگویند انتخابات را مدیریت می کنند؛ اما این چه مدیریتی است که سیستم اداری ورزش کشور را زیر سئوال می برد.

این کاندید در ادامه گفت: صحبت ها و ادعاهای عبدالکریم طالقانی که دیشب در برنامه زنده ورزشی نشاط مطرح شد پیگرد قانونی دارد و باید نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند.

گروسی در پاسخ به این سئوال که شما به عنوان کاندید هیات فوتبال چه درخواستی از هیات فوتبال دارید؟، گفت: انتخابات باید قانونی و شفاف برگزار شود و نباید بگذاریم افرادی آبروی ورزش کشور را مخدوش کنند و اگر این لابی گری ها ادامه داشته باشد حتما این قضیه را از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز