خبرگزاری کار ایران

در دومین هفته لیگ دسته دوم فوتبال؛

الوندی‌ها در همدان هر کاری کردند به جز گل‌زنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۳۱

تیم فوتبال دسته دومی الوند همدان در دومین بازی خانگی خود نتوانست به پیروزی دست یابد و با از دست دادن فرصت‌های زیاد گل‌زنی، امتیازات را با تیم میهمان تقسیم کرد.

تیم فوتبال الوند همدان تنها نماینده این استان در لیگ دسته دوم فوتبال نتوانست در دومین بازی خانگی خود به برتری برسد.

تیم فوتبال الوند در دومین بازی لیگ و خانگی، امروز سه‌شنبه، در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح به مصاف نماینده خوزستان خود شهرداری دزفول رفت.

این بازی با قضاوت ابوالفضل دوستی(داور وسط)، حسین سلیمانی و مهدی صناعی(کمک داور) و محمود بهرامی(داور چهارم) همگی از استان قزوین و همچنین عباس ورمه‌چناری از تهران به عنوان نماینده اعزامی سازمان لیگ فوتبال در حضور ۲۰۰ علاقه‌مند به فوتبال برگزار شد.

در این بازی منوچهر بیگم‌جانی سرمربی جوان و خوش‌آتیه الوندی‌ها با دو تغییر نسبت به بازی نخست بازی را آغاز کرد.

حجت‌الله للری، امید خورج، علی محمدی(۷۵ داود عنبریان)، هومن یوسفیان، ایرج خدایاری، محسن خدابنده‌لو، امیر محمدی، میثم زمانی(۶۱ شهرام میرزایی)، روح‌الله فلاح، مصطفی قیصری، امین رحیمی(۵۶ شهرام کوثری‌پور) ترکیب امروز الوندی‌ها را برابر تیم شهرداری دزفول تشکیل دادند.

این بازی در نیمه نخست با حملات هر دو تیم روی دروازه‌ها سپری شد که در این بین سهم الوندی‌ها هشت برابر دو موقعیت تیم می‌ه‌مان بود که با بی‌دقتی و اشتباهات فردی در زدن ضربات آخر از دست رفت.

در نیمه دوم هم هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل از خود نشان دادند اما باز هم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند.

اوج بی‌دقتی شاگردان بیگم‌جانی در دقایق تلف شده نیمه دوم بود که در عرض پنج‌ دقیقه دو ضربان ایستگاهی به دست آمد که باز هم با بی‌دقتی مهاجمان الوند بی‌نتیجه ماند.

در این بازی الوندی‌ها همه کاری در زمین کردند اما به گلزنی نرسیدند.

الوند در مسابقه امروز چهار اخطاری داشت که امین رحیمی، روح‌الله فلاح، امید خورج و میثم زمانی از داور بازی با کارت زرد جریمه شدند.

در هفته دوم تنها این بازی مساوی تمام شد و سه مسابقه دیگر برنده داشت به طوری که خونه‌ به خونه مازندران موفق شد دومین پیروزی خود را برابر تیم سپیدرود رشت به دست آورد و صدرنشین گروه لقب گرفت.

تیم هف سمنان در خانه توانست شهرداری زنجان را با حساب دو بر یک شکست دهد و سه امتیازی شود و جویباری‌ها هم موفق شدند با دو گل بر نماینده خراسان شمالی تیم گرند بجنورد غلبه کنند.

با لغو مسابقه بین گهر دورود و بهمن شیراز به احتمال زیاد گروه چهارم مسابقات لیگ دسته دوم با ۹ تیم پیگیری شود و عملاً نماینده لرستان از جدول این گروه کنار گذاشته می‌شود که این موضوع منوط به تصمیم‌گیری سازمان لیگ فوتبال ایران خواهد بود.

تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها، الوندی‌ها باید سفر ۱۲۰۰ کیلومتری به شمال شرقی ایران داشته باشند و روز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۵ به مصاف نماینده خراسان شمالی تیم گرند بجنورد بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز