خبرگزاری کار ایران

تبریک استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۹۴

استاندار قزوین با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۱ مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به مدیران عامل واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و سرمایه گذاران صنایع کوچک تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در متن پیام هدایت الله جمالی پور آمده است: نقش بی بدیل شما صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در خودکفایی کشور و تحقق رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، اشتغال پایدار جوانان  نقش کلیدی و موثری ایفا نماید.

وی در ادامه این پیام افزود: در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بوده، قطعاً توجه به صنایع کوچک و دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: ضمن تبریک روز ملی حمایت از صنایع کوچک به مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان و تشکر از زحمات ارزشمند آنها، انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های اجرایی، اقتصادی و خدمات رسان استان، ضمن همراهی و هم افزایی با مدیران این حوزه در تحقق جهش تولید و رفع مشکلات همواره یاریگر این مجموعه مهم باشند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز