خبرگزاری کار ایران

تراب مطرح کرد:

ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان به روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۰۲

رئیس کمیسیون‌های پزشکی سازمان تامین اجتماعی فارس گفت: خدمت به جامعه شریف روستایی و عشایری را افتخار می دانیم و بدون کوچکترین وقفه و تعللی خدمات را به طور کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان فارس،سید ابراهیم تراب رئیس کمیسیون های پزشکی تامین اجتماعی استان فارس در نشست با حسن کمالی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس تصریح کرد: خدمت به جامعه شریف روستایی و عشایری را افتخار می‌دانیم و بدون کوچکترین وقفه و تعللی خدمات را به طور کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهیم.

تراب گفت: کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی استان فارس این افتخار را دارد که در راستای خدمت صادقانه و عمل به تعهد خود از ابتدای سال 1398 تاکنون بیش از 483 پرونده ارسالی از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس را بررسی و نتیجه را اعلام کرده است.

حسن کمالی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس در ادامه ان نشست گفت: خدمت کردن به شریف ترین،محروم ترین و زحمت کش ترین قشر جامعه یک توفیق الهی است که خداوند سعادت آن را به همه عنایت نمی کند.

کمالی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه مجموعه کمیسیون های پزشکی فارس اذعان کرد: مطابق ماده 16 آئین نامه صندوق یکی از خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر مستمری از کارافتادگی کلی است که روستاییان و عشایر پس از سالیان سال تلاش و زحمت ، بدلیل بیماری یا کهولت سن و برای گذران زندگی، متقاضی دریافت مستمری از کارافتادگی می شوند.

وی در ادامه تشریح کرد: بهره مندی از مزایای مستمری از کار افتادگی کلی منوط به تائید کمیسیون پزشکی مبنی بر از کارافتادگی متقاضی است و با عنایت به تعداد قابل توجه پرونده های ورودی متقاضیان از کار افتادگی کلی فارس به کمیسیون های پزشکی می شود با درایت و تصمیمات مدبرانه شاهد ارائه بهتر خدمات باشیم.

در پایان کمالی ضمن بازدید از محل تشکیل کمیسیون های پزشکی از دکتر تراب و کارشناسان برگزاری کمیسیون های پزشکی با اهداء لوح سپاس از آنان تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز