خبرگزاری کار ایران

در یزد صورت گرفت؛

توزیع ماسک و مواد ضد عفونی به جای شربت و شیرینی

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۹۰۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، از صرف هزینه نذورات برای تهیه مواد ضد عفونی و ماسک خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی گفت: هزینه نذورات امسال صرف تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین شهروندان شد.

وی افزود: برخلاف سال‌های گذشته که مردم در ایام عید کام خود را با شیرینی و شربت شیرین می‌کردند، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با همکاری خیران و برخی نهاد‌ها و سازمان‌ها، چند موکب به جای شربت و شیرینی ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کردند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، اظهار داشت: علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضد عفونی برنامه‌های دیگری نظیر برگزاری جشن‌های خانگی، آذین‌بندی سطح معابر، چراغانی، مسابقات کتابخوانی و راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان از این برنامه ها در روز‌های آینده نیز این برنامه‌ها با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و همراهی هیات‌ها و تشکل‌های مردمی در سطح استان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: کرونا تاثیر زیادی بر نحوه برگزاری جشن‌ها داشته، اما روش‌هایی همچون برگزاری جشن و فعالیت‌های فرهنگی و هنری همراه با سخنرانی و پخش کلیپ در فضای مجازی جزو برنامه‌های دیگر جشن بزرگ غدیرخم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز