خبرگزاری کار ایران

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر:

ترغیب سکونت در مساکن مهر با افزایش پروژه‌های خدماتی و تولید مسکن مناسب محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۲۶۸

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با حضور در شهر جدید هشتگرد مشکلات شهروندان در پروژه های طرح مسکن مهر را بررسی کرد و گفت: نواقص مساکن مهر مرتبط با شرکت عمران مرتفع می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد اصغری مهرآبادی عصر چهارشنبه با حضور در شهر جدید هشتگرد مشکلات شهروندان در پروژه های طرح مسکن مهر را بررسی و از برخی پروژه‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد از جمله آذرنگ و کلبه سازان، بازدید و با شهروندان ملاقات کرد.

اصغری ‌مهرآبادی در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر هشتگرد اظهار داشت: نواقص مساکن مهر مرتبط با شرکت عمران مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به  اهمیت پروژه هایی در دست اقدام در شهر جدید هشتگرد گفت: اجرای پروژه‌های خدماتی  و افزایش تولید مسکن مناسب در شهرهای جدید موجب ترغیب شهروندان به سکونت در مساکن مهر میگردد.

قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر ضمن تاکید بر اهمیت تسریع در تولید مسکن و تکمیل پروژه های  مسکن مهر گفت: با  تکمیل طرح مسکن مهر در کنار دیگر پروژه‌های شرکت عمران میتوان به نتایج قابل توجه ای در حوزه تولید مسکن و رضایت شهروندان می‌رسیم.

وی تاکید کرد: با مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های مشارکتی و خدماتی محور می‌توان به نتیجه خوبی دست یافت.

مهرآبادی هدف از بازدیدش را رسیدگی به درخواستهای شهروندان برشمرد و افزود: با تاکید مقام عالی وزارت، بررسی مطالبات ساکنان شهرهای جدید انجام می شود و در جهت رفع مشکلات مرتبط با واحدهای مرتبط تابعه اقدام خواهد شد .

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز اظهار داشت: افزایش سرعت رفع نقص مساکن مهر با تشکیل هیات مدیره ساختمان‌ها محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مربوط به کمبود زیرساخت ها در پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بررسی شده است، ادامه داد: رسیدگی به خواسته های ساکنین این پروژه‌ها در اولویت اقدامات شرکت عمران است و بدنبال افزایش رضایتمندی شهروندان‌ هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بیان کرد: به یقین تکمیل و رفع نقص پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در کنار پروژه های مشارکتی و خدماتی از جمله بهره گیری از ظرفیت‌هایی که راه اندازی مترو ایجاد کرده، گام مهمی در راستای توسعه شهر جدید هشتگرد برداشت.

وی افزود: در شهرهای جدید از جمله شهر جدید هشتگرد حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که باید در قالب پروژه های ساختاری اجرایی شود. 

حق لطفی به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: با افزایش خدمات، تمایل به سکونت در پروژه‌های مسکن‌ مهر افزایش می یابد و البته همراهی شهروندان در تشکیل هیات مدیره مجتمع ها گامی موثر در ساماندهی درخواست‌ها و پیگیری رفع مشکلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز