خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مسئولان وعده‌های تحقق یافتنی به مردم بدهند/ قول‌های عملی نشده مردم را به دولت بدبین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۷۹۲

استاندار قزوین گفت: مسئولان باید به وعده‌ هایی که به مردم می دهند عمل کنند، زیرا در غیر این صورت مردم به آنها و دولت بدبین می شوند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در جریان سفر به شهرستان بوئین زهرا و در دیدار با امام جمعه شال اظهار کرد: این گلایه از سوی مردم‌ وجود دارد که مسئولان در سفر به شهرها و روستاهای آنها قولی در خصوص اجرای طرحی داده اند که پس از سال ها عملی و محقق نشده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه در دیدارهای مردمی و جلسات نباید حرفی بزنیم که قادر به انجام آن نباشیم، گفت: مسئولان باید به قول‌ها و وعده‌ های خود عمل کنند چرا که در غیر این صورت مردم به آنها و حاکمیت و دولت بدبین می شوند.

به گفته جمالی‌پور برای تکمیل استخر نیمه کاره شال تا سال ۱۴۰۰ تلاش می کنیم اما در خصوص حفظ دانشگاه پیام نور با توجه به‌ رویکرد وزارت علوم در خصوص تجمیع برخی واحدهای دانشگاهی با توجه به وضعیت جذب دانشجو ماندگاری و حفظ این مجموعه با وضعیت فعلی و هزینه های موجود باید با منافع ملی منطبق باشد که البته در این خصوص می توان پیشنهاد مسئولان محلی را نیز مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به درخواست برخی مسئولان محلی برای بازنگری در طرح های جامع شهری، بیان کرد: با مصوبه وزارت راه و شهرسازی برای بازنگری در طرح های جامع شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر مشکلی وجود ندارد.

مقام عالی دولت در استان در ادامه با بیان اینکه شال دارای علمای برجسته ای بوده است، افزود: این ظرفیت بسیار بالایی برای شال و منطقه به‌ شمار می رود.

استاندار قزوین در ادامه از استخر نیمه کاره ورزشی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تصفیه خانه در دست احداث شال با سه هزار و ۲۰۰ متر مکعب با پیشرفت ۳۰ درصدی بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای آنها قرار گرفت.

روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: از مشکلات جدی مردم شال موضوع اشتغال است که باید برای حل ریشه این موضوع و حفظ زراعت و باغبانی مشکل آب شال با حفر چند حلقه چاه جدید برطرف شود.

عباسپور اظهار کرد: شهرک صنعتی شال نیز مستعد جذب سرمایه گذار در زمینه صنعت چرم است و می‌تواند اشتغال قابل توجهی در منطقه ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تکمیل استخر نیمه کاره شال و اجرای سیستم فاضلاب این شهر نیز باید از ظرفیت شهرداری و بخش خصوصی استفاده کرد.

عباسپور در ادامه از شال به عنوان شهری عالم خیز نام برد و افزود: امیدواریم با همراهی استاندار شاهد احداث حوزه علمیه این شهر باشیم که از مطالبات مردمان انقلابی و ولایی و علمای این شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز