خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در برخی از مناطق کشور / هوای پایتخت خنک‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۲۳

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوایی کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: در دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از سواحل دریای خزر، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، غرب و جنوب فارس، غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، شرق خوزستان رگبار باران همراه با وزش شدید باد موقتی و رعد و برق را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، تهران، سمنان، البرز و تهران بارش‌های خفیف پراکنده‌ای را انتظار داریم که با افزایش ابر همراه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با بارش باران همراه خواهد بود.

گودرزی تصریح کرد: در جنوب و جنوب غرب دمای هوا از امروز تا آخر هفته گرمتر شده و در نوار شمالی کشور از اواخر روز چهارشنبه تا آخر هفته با خنک‌تر شدن نسبی دمای هوا روبه‌رو خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در چند روز آینده برخی نقاط خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و زابل با وزش شدید باد روبه‌رو خواهند شد و در روز چهارشنبه و پنج شنبه احتمال وقوع طوفان گرد و خاک در منطقه زابل وجود خواهد داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: تهران امشب و فرداشب در ارتفاعات شرقی خود در نواحی آبعلی و فیروزکوه با بارش‌های پراکنده روبه‌روست و بیشینه دمای هوای تهران امروز به ۳۸ درجه سانتگیراد می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تاکید کرد هوای تهران در آخر هفته با کاهش نسبی دما مواجه شده و خنک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز