خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد:

تعطیلی واحدهای صنعتی اشتهارد به دلیل ابتلای کارگران به کرونا صحت ندارد/صدور مجوز‌های لازم برای استخدام نیرو در برخی از واحدها

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۷۶

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد ضمن تکذیب تعطیلی شیوع کرونا در واحدهای تولیدی این شهرک، گفت: تسهیل‌گری قابل توجهی نیز در صدور مجوزهای لازم برای واحدهای صنعتی این شهرک فراهم شده و تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد به دنبال نیروی کار هستند.

به گزارش ایلنا، مجید ثاقبی با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد تعطیلی چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد  به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هیچ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل ابتلای کارکنان و کارگران آن به کرونا تعطیل نشده است.

وی افزود: در حال حاضر واحدهای تولیدی شهرک بدون هیچ گونه مشکلی در حال فعالیت هستند.

مدیر عامل شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنعتی به کارکنان آموزش داده شده و واحدها در حال فعالیت هستند، بیان کرد: در موج اول کرونا واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد نقش موثری در تولید مواد مورد نیاز کشور در بخش ضدعفونی و گان و پارچه بیمارستانی داشتند.

ثاقبی با بیان اینکه بزرگترین شرکت تولید کننده ماسک در ایران در شهرک صنعتی اشتهارد بخش زیادی از ماسک مورد نیاز کشور را تولید می‌کند،افزود: ظرفیت جدید تولید ماسک این شرکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از هفته آینده راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با دستور استاندار البرز تسهیل‌گری قابل توجهی در دریافت مجوزهای لازم برای واحدهای صنعتی اشتهارد فراهم شده است،گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد به دنبال نیروی کار هستند.

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه در حال حاضر ژل و مواد ضدعفونی برای جلوگیری از شیوع کرونا در شهرک صنعتی اشتهارد به میزان کافی وجود دارد، گفت: این میزان تولید بیشتر از میزان مورد نیاز استان البرز است و حتی توانایی تامین نیازهای استانهای دیگر نیز وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز