خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان مطرح کرد:

عدم رعایت زمان قرنطینه از سوی مبتلایان به کرونا / نگرش مردم نسبت به ماسک بهداشتی باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۷۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: برخی افراد بدون توجه به قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی، موجب انتقال ویروس کرونا به دیگران می‌شوند که این بی‌توجهی‌های بهداشتی وضعیت منطقه را قرمز می‌کند.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ذبیحی در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 58 نفر در شهرستان به علت ابتلا به کرونا زیر پوشش قرنطینه هستند که بر اساس تعهد داده شده باید 14 روز در منزل بمانند، ولی در موارد زیاد شاهد هستیم که به این موضوع تمکین نمی کنند و قرنطینه را می شکند.

وی افزود: بازرسی و نظارت بر اماکن دولتی و غیردولتی در حال انجام است، اما واقعیت این است که در عمل آن چیزی که مشاهده می شود عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: در بحث مردمی باید تغییر نگرش و رفتار افراد را شاهد باشیم که اگر پیگیری نشود مجددا احتمال بازگشت وضعیت شهرستان به حالت نارنجی و قرمز وجود دارد.

ذبیحی تصریح کرد: در بلوار شهر اردستان هر شب شاهد تجمعات زیادی هستیم و می طلبد که برای متفرق کردن افراد اقدام تا موضوع بیشتر جدی گرفته شود و باید نگرش مردم نسبت به عدم استفاده از ماسک تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز