خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

افزایش دمای هوا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۲۷

کارشناس هواشناسی استان قزوین از افزایش یک تا ۲ درجه ای دمای هوا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیشیابی طی روز جاری، وضعیت جوی نسبتا پایدار و به لحاظ دمایی افزایش دما قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات هوا و وزش بادهای شمالی، کاهش‌نسبی دما به ویژه در نیمه‌شمالی استان را خواهیم داشت که بیشتر در شهرهای شمالی استان از قبیل کوهین، رازمیان، سیردان، معلم کلایه و... محسوس‌تر است.

آخوندی گفت: از اوایل هفته آینده نیز سه روز متوالی گرمای شدید و افزایش دما را خواهیم داشت.

وی با اشاره به دمای شهر قزوین، بیان کرد: دیروز در گرمترین زمان، دمای مرکز استان به ۳۸ درجه و امروز در همان ساعت به ۴۰ درجه خواهد رسید.

این کارشناس با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان، ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته آوج و کوهین با ۲۰ درجه و رازمیان، آبیک و معلم کلایه با ۳۹ تا ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت از ۲۶ تا ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز