خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

مشکلات فعلی کشور با وحدت قوای سه گانه قابل حل است/ رفتار خارج از قوانین و مقررات موجود برازنده مجلس نیست

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۹۲

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی کنونی کشور با وحدت و انسجام بین قوای حاکمه قابل حل و رفع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در جمع خبرنگاران گفت: باید توجه داشت که در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز کشور، وحدت و انسجام بین قوا و استفاده از ظرفیت همه گروه‌های سیاسی در شرایط تحریمی، لازمه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قدم اول برای رفع مشکلات معیشتی مردم و تعامل سازنده بین قوا، وحدت و انسجام است و هر حرکتی منطبق با منطق و عقلانیت باشد، به طور قطع به نتیجه خواهد رسید.

پزشکیان به توصیه مقام رهبری مبنی بر پرهیز نمایندگان مجلس از توهین یا تهمت به افراد نیز اشاره و یادآوری کرد: نماینده مجلس باید در چارچوب قانون به وظیفه نظارتی و تقنینی خود بپردازد، بنابراین هرگونه بی احترامی و رفتار خارج از چارچوب قوانین و مقررات موجود، برازنده مجلس کشور اسلامی نیست.

وی ادامه داد: انسجام و وحدت در وضعیت کنونی کشور به ویژه در شرایطی که فشارهای بیرونی افزایش یافته، بسیار ضروری است و ما باید با همه توان از ظرفیت همه گروه‌ها و جناح های سیاسی استفاده کنیم و با داشتن نگاه فراجناحی، مسائل و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.

پزشکیان اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی با حرکت در مسیر اعتدال و با انسجام و وحدت می‌تواند راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دولت ارایه کند و در این راستا هماهنگی و تعامل قوا برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر انقلاب ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز