خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی هرمزگان مطرح کرد:

مبارزه با تخلفات مالیاتی؛ زمینه ساز افزایش عدالت اجتماعی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۵۷

فرمانده انتظامی هرمزگان در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی استان عنوان کرد: مبارزه با تخلفات مالیاتی می‌تواند زمینه ساز افزایش عدالت اجتماعی و مالیاتی در جامعه باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در این دیدار بیان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله تأکیدات صریح مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی دوشادوش با نظام مالیاتی در این راستا، مبارزه جدی با فرار مالیاتی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود با اداره کل امور مالیاتی هرمزگان قرار داده است.

وی جلوگیری از فرار مالیاتی را هدف مشترک نیروی انتظامی و اداره کل امور مالیاتی هرمزگان عنوان کرد و افزود: امروزبا توجه به شرایط اقتصادی کشور، فشار زیادی متوجه اصناف ومردم است که با مدیریت مطلوب فشار را از دوش مردم برداشت و دراین راستا امورمالیاتی نقش مهم و ماموریت حساسی دارد .

این مقام انتظامی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی ظرفیت پایداری برای اقتصاد ملی است،عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های مالیاتی کشور در راستای توسعه زیرساخت‌های امنیتی استفاده شده تا امنیت پایدار محقق شود.

سردار جعفری از تلاش‌های مجموعه امور مالیاتی هرمزگان قدردانی کرد و افزود: مدیریت صحیح در استفاده از ظرفیت‌های مالیاتی استان و استفاده حداکثری از توان مدیریتی کارکنان، دستیابی به اهداف نظام مالیاتی در استان را فراهم ساخته است.

همراهی نیروی انتظامی در پیشبرد امر وصول مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی مثال زدنی است

شاکر رضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان نیز در ادامه این دیدار ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از فرار مالیاتی از همراهی نیروی انتظامی استان در پیشبرد امر وصول مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی قدردانی کرد و گفت همراهی نیروی انتظامی با این ارگان مثال زدنی است.

شاکر رضا مریدی گفت: این استان از استان‌های امن کشور است و این امنیت نیز مرهون تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی است که حافظان امنیت هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان اظهار کرد: هرچه امنیت بیشتری در استان حاکم باشد، خدمات رسانی بیش‌تر، تحرک چرخه اقتصادی و درآمدهای مالیاتی بالاتر نیز در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز