خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

واگذاری اراضی معطل صنعتی به سرمایه گذاران جدید در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۱۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اراضی معطل و راکد صنعتی که سرمایه گذاران آنها با وجود همراهی مسئولان و اعطای مهلت های چندباره اقدامی برای ساخت واحدهای تولیدی نکردند باید به متقاضیان جدید سرمایه گذاری واگذار شوند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی قبادی در جریان بازدید معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت از چند طرح تولیدی در شهرستان آبیک افزود: دولت اعتبارات و هزینه زیادی صرف آماده سازی اراضی در شهرک‌های صنعتی کرده است تا زمینه جذب سرمایه گذار و رونق تولید و اشتغال در این مکان ها فراهم شود.

این مسئول گفت: معطل ماندن طرح های صنعتی از سوی سرمایه گذارانی که از اهلیت کافی برخوردار نیستند توسعه صنعتی استان را با وقفه روبرو می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های قانونی برای خلع ید زودتر این اراضی و واگذاری آنها به سرمایه‌گذاران جدید بهره برد و در این خصوص ظرفیت دستگاه قضا نیز استفاده کرد.

قبادی اظهار داشت: امروز با توجه به شرایط خاص کشور و نیاز بیش از پیش بخش تولید به حمایت و رونق، نقش بخش حاکمیتی در حوزه های مختلف از جمله هدایت برنامه‌های هدف‌گذاری شده در بخش صنعت پررنگ تر شده است و باید تصمیم گیری های مجموعه حاکمیت به سود تولید باشد و به تند شدن آهنگ سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی کشور کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین مساله کشور تولید است و باید همه توان و انرژی خود را برای تقویت این بخش به کار بگیریم.

این مسئول با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن علیه میهن اسلامی، گفت: باید برای کاهش تاثیر تحریم ها در بخش تولید و سرمایه گذاری نهایت تلاش خود را به کار بگیریم بنابراین مدیران اجرایی نباید به امورات عادی بسنده کنند بلکه باید به شکل جهادی پای کار بوده و متناسب با شرایط امروز تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز