خبرگزاری کار ایران

دلاوری معاون عمرانی استانداری:

اتصال راه آهن قم به سلفچگان باعثجذب سرمایه گذاری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۸۸

این منطقه به عنوان بندر خشک و مهمترین و نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت و به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی موقعیت بسیار ویژه و ممتازی در شاهراه ترانزیتی کشور دارد.

ایلنا: معاون عمرانی قم گفت: اتصال راه آهن به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان باعثجذب سرمایه گذاران می شود.

به گزارش ایلنا، در جلسه بررسی وضعیت پروژه اتصال راه آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، جواد دلاوری معاون امور عمرانی استانداری قم با اشاره به مزیت های اقتصادی منطقه ویژه سلفچگان اظهار داشت: این منطقه به عنوان بندر خشک و مهمترین و نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت و به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی موقعیت بسیار ویژه و ممتازی در شاهراه ترانزیتی کشور دارد.

وی افزود: در همین راستا پروژه اتصال راه آهن سراسری به این بندر خشک به طول ۸ کیلومتر یکی از اولویت های توسعه این منطقه به حساب می آید و در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات ملی این پروژه را تکمیل نمائیم.

معاون امور عمرانی استاندار با بیان اهداف اتصال منطقه به راه آهن سراسری بیان داشت: حمل و نقل سریع و ایمن محصولات تولیدی و به طبع آن افزایش ثروت ملی و توسعه اقتصادی، کاهش هزینه های حمل و تولید به منظور ورود به بازارهای رقابتی جهانی و افزایش اشتغال و تولید از دیگر مزیت های این پروژه است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه در بخش زیرسازی حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل روسازی و ریل گذاری پروژه توسط راه آهن کشور اجرا می گردد و امیدواریم با جذب به موقع اعتبارات زیرسازی پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز