خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز تاکید کرد:

ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در آستانه هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۰۷

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی باید در آستانه هفته دولت برای ارائه عملکرد هفت سال اخیر دولت، آمادگی لازم داشته باشند.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی خدمات استانی و منطقه ای دولت را برای مردم تشریح و تبیین کنند در سیزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: در راستای انعکاس صحیح و شایسته دستاوردهای نظام و دولت با هدف ناامیدسازی دشمن و ایجاد اعتماد عمومی باید از ظرفیت اتاق های فکر و گروه ‌های کاری تخصصی مرتبط استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی، سیاستگذاری انعکاس خدمات دولت و نظام توسط دستگاه‌های اجرایی را به عهده دارد، ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی خدمات نظام باید از بسترهای مختلف بهره برداری کرد.

فردی گفت : شورای اطلاع‌رسانی موظف است با ایجاد همگرایی و انسجام در امر اطلاع‌رسانی، اقدامات و مسئولیت های دستگاه‌ها را در پاسخگویی به مطالبات قانونی دنبال کند.

فردی با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای ارائه اقدامات خود در هفته دولت داشته باشند.

وی خواستار ارائه طرح و برنامه های فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان و همچنین صدا وسیمای استان به مناسبت هفته دولت شد و اظهار داشت: فهرست طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری برای تهیه کتابچه واطلاع رسانی ارسال شود.

وی شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا را بر روند اطلاع‌رسانی پیرامون پروژه‌ها و برنامه های هفته دولت متأثر خواند و افزود: برای جبران این مشکل باید از ظرفیت رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما، رسانه های مکتوب و فضای مجازی  و پورتال دستگاههای اجرایی استان استفاده حداکثری برد.

معاون استانداری البرز با تاکید بر لزوم اجرای مطلوب در خصوص برنامه‌ریزی برای اطلاع رسانی عملکرد سال جاری و هفت ساله دولت در آستانه هفته دولت و پایان دولت دوازدهم؛ گفت:  انتظار ما از دستگاه‌هایی که تعهدشان در خصوص یک درصد اعتبارات صدا و سیما عملی نشده است، این است که در این زمینه بودجه مذکور را برای برگزاری هرچه بهتر اطلاع رسانی و بهره وری اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز