خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

توسعه ساخت و ساز در اراضی بالا دستی اتوبان قزوین امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۲۷

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: توسعه ساخت و ساز شهری در اراضی بالا دستی اتوبان قزوین فعلاً امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخ زاد در خصوص مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه عظیمیه و زمین‌های ۹ گانه بالای اتوبان، اظهار کرد: طبق اعلام دستگاه‌های خدمات رسان تأمین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت و ساز شهری در این منطقه فعلاً امکان پذیر نیست.

معاون عمرانی استاندار افزود: تا زمانی که در دراز مدت پروژه عظیم انتقال آب طالقان به نقاط مختلف استان صورت نگیرد نمی‌توان این امکانات را فراهم کرد و تا زمانی که مشکل کمبود آب استان و همچنین آب شهرستان آبیک برطرف نشده امکان دادن خدمات به این منطقه مهیا نیست.

فرخزاد تصریح کرد: برای اجرای خدمات تأسیسات زیربنایی شامل خط انتقال مخزن سرویس، شبکه توزیع، چاه‌های آب، خط انتقال، تصفیه خانه، خطوط انتقال برق و گاز و آماده سازی زیرساخت تاسیساتی نیز هزینه سنگینی نیاز است که بر اساس مصوبه مجلس در دوره‌های قبل دولت اعتباری برای آماده سازی خدمات زیر ساختی تخصیص نمی‌دهد و باید توسط خود مالکین و تعاونی‌ها این کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: با تعاونی‌ها توافق صورت گرفته که در چند قسط هزینه را پرداخت کنند و دستگاه‌های خدمات رسان بتوانند شبکه را احداث کنند و سپس تعاونی‌ها از مالکین هزینه را دریافت کنند که این طرح نیز به نتیجه نرسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌تواند در طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهرگان ثبت نام کرده و نیاز خود را در بخش مسکن تأمین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز